In med snoppen i avgasröret


den här bilden fångade min uppmärksamhet. När jag som vanligt var ute för att söka efter inspiration till nya matlagningsrecept hittade jag den här. Det som är intressant är att det står "Hosted by WomanSavers.com" på den. Vadå kvinnoräddare? Är avgasröret insugande, så att det suger in den här fule mannens penis? Eller är killen i sig en kvinnoräddare, genom att ha på sig en sexig kvinnoöverdel med stayups? Och hur går det till? Räddar han kvinnorna genom att ha på sig en av dessa, så en stackars kvinna slapp ha på sig en sån tortyrkammarkorsett för en dag? eller vad är grejen?

ps. jag har stängt upp min mormor på taket nu, och det började snöa nu. tror ni hon blir arg? tihi. ds.

Puss, RullstolsJimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0